Jaki czat na Twoją stronę internetową? Livechat czy może gg livechat?

, Czas czytania: 5:00 min. , Komentarz(y):6

Chyba każdy z nas wie, że posiadanie swojej strony www w obecnym czasie staje się koniecznością. A jej sukcesem jest jej ciągły rozwój. Dlatego co jakiś czas powinno wprowadzać się nowe rozwiązania, które mogą przyczynić się nawet do zwiększenia pozycji takiej strony w wyszukiwarkach. Jednym z rozwiązań, które ostatnio bardzo często wprowadza się na stronie, jest czat, który ma przede wszystkim spełniać funkcję komunikacyjną pomiędzy klientami a pracownikami firmy. Sprawdź, który czat jest najlepszy na Twoją stronę internetową: livechat czy gg livechat.

Spis treści:

Jaką rolę pełni czat na stronie internetowej?

Można powiedzieć, że czat jest jednym z ważniejszych elementów na stronie internetowej, ponieważ pełni on funkcję komunikacyjną pomiędzy klientami a pracownikami danej firmy. Wówczas odwiedzający daną stronę użytkownicy mogą liczyć ze strony pracowników na ewentualną pomoc, w czasie kiedy jej potrzebują. Czat na stronie internetowej może stanowić również dodatek do innych środków komunikacji, na przykład takich jak e-maile czy rozmowa przez telefon. Co ważne i o czym należy tutaj wspomnieć, jest to, że dobrze sprecyzowany czat może być jednym z najprostszych sposobów na pozyskanie konwersji czy też zwiększenie sprzedaży produktów bądź usług w sklepie internetowym.

Najpopularniejsze rodzaje czatu na stronę internetową

Wśród najpopularniejszych rodzajów czatów na stronę internetową znajdują się:

Livechat

Natomiast jeśli chodzi o ten rodzaj czatu na stronę internetową, to należy tutaj stwierdzić, że Livechat posiada całkiem sporą ilość rozszerzeń, które pozwalają na integracje z innymi, zewnętrznymi narzędziami. Jest to rozwiązanie płatne, jednak z 30-dniowym okresem próbnym, w którym samemu można określić czy z takowego czatu korzystać. Livechat oferuje wiele dodatków, które ułatwiają obsługę klienta. Są to na przykład formularze ticketów czy też możliwość automatycznego lub ręcznego przydzielania czatów. Oprócz tego Livechat umożliwia zbieranie danych o klientach odwiedzających stronę oraz daje możliwość zarządzania zespołem. Być może dlatego jest to czat na stronę internetową, który zyskał popularność także poza granicami naszego kraju. Jednak jak każde rozwiązanie, również te, posiada pewne wady. A do takich należeć będzie, chociażby płatność za liczbę osób, które mogą być zalogowane w aplikacji w tym samym czasie.

livechat Źródło: https://www.livechat.pl

GG livechat

GG Livechat to darmowy czat na stronę internetową, który służy do komunikacji z klientami. GG Livechat oferuje dostęp do archiwum rozmów, w którym łatwo i szybko można znaleźć wcześniejsze ustalenia z klientem. Czat dostępny jest zarówno w wersji komputerowej, jak i na urządzeniach mobilnych i tak jak w poprzednich rodzajach czatu, oferuje bazę klientów.

GGlivechat Źródło: https://ggchat.com

Tawk.to

Tawk.to to jeszcze jedna bardzo ciekawa wtyczka do WordPressa. Oprócz angielskiej czat dostępny jest również w wielu innych wersjach językowych i daje szerokie możliwości edycji oraz dostosowywania wyglądu (kolorów czatu). Jest to o tyle warta uwagi wtyczka, ponieważ pozwala na prowadzenie nieograniczonej ilości czatów z użytkownikami – w przeciwieństwie do niektórych czatów, które pozwalają jedynie na 1 bądź 2 konwersacje w tym samym czasie. Tawk.to pozwala również na tworzenie i dodawanie nieograniczonej liczby agentów. Oznacza to, że użytkownik może mieć konto jako właściciel, specjalista, sekretariat itd. Co więcej, dostępna aplikacja Tawk.to dla systemu Mac, Windows, Android oraz iOS pozwala odciążyć daną przeglądarkę i mieć stały dostęp do rozmów z klientami. Jest to bezpłatny czat z szeroką gamą funkcji, który warto przetestować na swojej stronie – co ciekawe dostępna jest również wersja premium (płatna), która pozwala na korzystanie z innych funkcjonalnych rozwiązań, jak czat wideo, czy czat głosowy.

Źródło: https://www.tawk.to

Który z powyższych rodzajów czatów jest najlepszy na Twoją stronę internetową?

Jednoznacznie nie mogę stwierdzić, który z powyższych rozwiązań jest najlepszy dla Twojej strony internetowej. Decyzja o zastosowaniu jednego z nich powinna być dostosowana do Twoich potrzeb i oczekiwań. Jeśli Twój biznes jest już rozwinięty i potrzebujesz zaawansowanych funkcji do komunikowania się z klientami i co ważne dysponujesz pieniędzmi, to warto wybrać Livechat. Natomiast jeśli nie dysponujesz dużą ilością pieniędzy i chcesz wypróbować livechat, to warto skorzystać z czatu GG livechat.

TAGI:

Zostaw komentarz do artykułu: Jaki czat na Twoją stronę internetową? Livechat czy może gg livechat?

6 Komentarz

  1. Wiarus

    Aaaa to ten cały czater mnie tak męczy na tych stronach. Kto to wymyślił, żeby człowiek nawet w Internecie nie miał chwili prywatności. Tylko wiedziesz na stronę i już ktoś ci śle wiadomości, to tylko mryga, rozprasza i irytuje. A jak raz się skusiłem na taki czat na stronę internetową. To wiecie co? Nikt mi nie podpowiedział… Wiem, o klienta trzeba walczyć i zabiegać, ale czemu od razu osaczać?

  2. IanPerry

    Dobrze to teraz ważne pytanie, czy takie rozwiązania jak czater, czat gg czy messenger na stronie podnosi konwersje? Powiem tak, Ja jeszcze nigdy nie skorzystałem z tego. Zawsze to sobie tam było. Więc właściwie nie wiem, czy to działa, czy tylko fajny bajer, a gdy się napisze to i tak wiadomość pozostanie bez reakcji.

  3. Paweł Cengiel

    Może nie za często, ale zdarzyło mi się skorzystać z czatera i napisałem kiedy chciałem się czegoś dowiedzieć. Odpowiedzi zawsze dostawałem, raz szybciej raz po kilku godzinach. Rozwiązanie moim zdaniem na plus. Wybór zdecydowanie trzeba przemyśleć i dostosować do posiadanego biznesu

Dodaj komentarz

candyweb kasia

Dziewczyna, która zmierzy się z każdym wyzwaniem. Zajmuje się pisaniem wciągających tekstów i organizacją content marketingu. Pasjonatka książek. Interesuje się rysowaniem, a także uwielbia zwierzęta.