Animacje 2d


Tworzymy animacje 2d na strony internetowe, do social media, na youtube i do innych kanałów promocyjnych. Animacja dzisiaj ma już swoich zwolenników. Czy Ty też dołączysz do ich grona? Zapoznaj się z naszymi realizacjami!

Animacja logo

Animacja STAG

Animacja Healthin

Animacja QuickTec

Animacja SO

Animacja Solvis

Animacja Developro

Animacja HZ

Animacja Prawnik Nieruchomości

Animacja Byilo

Animacja Pracbaza

Animacja Motorq

Animacja Hireplace

Animacja kancelaria

Animacja QRmaint

Animacja Contman

Animacja Perfekt

Inne animacje

Prezentacja produktu

Prezentacja produktu

Prezentacja strony www

Reklama kosmetyki

Prezentacja strony www

Reklama kosmetyki

Prezentacja strony www

Koncept strony www

Nebulizator Air Pro

Animacja strony www

Animacja strony www

Prezentacja strony www

Co to jest animacja komputerowa?

Animacja komputerowa to jedna z form twórczości, która przy wykorzystaniu różnych programów komputerowych pozwala uzyskać ruchomy obraz. Polega ona na dokonywaniu pewnych zmian w wyglądzie konkretnego obrazka. Wszystko następuje w kilku krokach, ponieważ trzeba przygotować najpierw kilka rysunków, a następnie za pomocą odpowiedniego oprogramowania kolejno je poustawiać. W efekcie obrazy, które są po kolei wyświetlane tworzą złudzenie ruchu.

Dlaczego animacja jest ważna?

Z biegiem czasu, animacja nabiera jeszcze większego znaczenia. Obecnie jest ona wykorzystywana nie tylko na potrzeby sztuki, ale również na potrzeby naukowe bądź reklamowe. Dzięki animacji łatwiej jest przyswoić sobie pewne informacje. A to dlatego, że są one przedstawione w przejrzysty i oczywisty dla odbiorcy sposób. Firmy, które zdecydują się na animację w postaci 2d, mogą liczyć z tego względu na wiele korzyści. Jedną z nich będzie zwiększenie zainteresowania klientów ich ofertą. Według danych to właśnie za pomocą animacji konkretna informacja może dotrzeć aż do 90% osób. Dlatego też z tego względu można stwierdzić, że animacje stanowią dzisiaj jeden z najskuteczniejszych środków masowego przekazu. Klienci pozyskają cząstkę wiedzy o marce w bardzo atrakcyjny sposób, a firma być może nowych, potencjalnych klientów.