Co to jest Buyer persona

Buyer persona zwana również jako persona, jest to zwizualizowany przedstawiciel konkretnej grupy docelowej. Ten rodzaj określania odbiorcy stosowany jest w marketingu w celu sprecyzowania indywidualnych potrzeb odbiorcy oraz w celu zoptymalizowania trafności przekazu kampanii marketingowej. Podczas budowy profilu persony określane są jej dane osobowe, rola, cele, preferencje oraz status materialny.

Inne pojęcia

Sprawdż także


Czym jest Depozycjonowanie stron ?

Czym jest Googlebot ?

Do czego służy Searchbox ?

Do czego służy Robots.txt ?

Co oznacza pojęcie Keyword density ?

Czym są Karty rozszerzone ?


Bezpłatna wycena

Zadzwoń

579 642 974

Napisz

kontakt@candyweb.pl

realizacja candyweb.pl
kancelaria prawna projekt
realizacja candyweb.pl
adwokat Warszawa

Zainteresowała Cię oferta?

Kompleksowa oferta

Kliknij po bezpłatną wycenę

Wyceń projekt