Reklama Google Ads

Gazowany napój, radość, rodzinne spotkania, czerwony - czy już wiesz, o jakiej firmie mowa? A teraz zastanów się, jakie 6 do 8 słów opisałoby Twój produkt, Twoje firmę czy Twoją usługę. Jeśli już wiesz, to zareklamuj się za pomocą Google Ads i zobacz, jaką moc mają słowa-klucze. Za pomocą kilku określeń podniesiesz liczbę wyświetleń strony, łatwiej dotrzesz do przyszłych klientów, co zwiększy Twoją sprzedaż i rozpoznawalność w Internecie. Jeszcze nigdy słowa nie miały takiej mocy!


Prowadzimy kompleksowe usługi z zakresu obsługi kampanii w systemie Google Ads, wcześniej znanym jako Google AdWords. Czym jest Google Ads? Jest to system, który wyświetla reklamy na olbrzymią skalę. Pozwala wyświetlać reklamy tekstowe w przeglądarce Google, a także na stronach współpracujących. Wyróżniamy dwa sposoby wyświetlania linku Google Ads. Po pierwsze, wybór słów kluczowych, które będą go wywoływały, a po drugie, zakres współpracujących witryn, które mogą go pokazywać.

Profesjonalnie przeprowadzimy Cię przez świat Google Ads, który pomoże jeszcze bardziej rozwinąć Twój biznes w Internecie. Reklamy te cechują się tym, iż płacimy jedynie za kliknięcie w baner/ link tekstowy, czyli za zrealizowanie jej celu. Reklamy Google Ads nie posiadają sztywnego cennika. Sami decydujemy jaką kampanię potrzebujemy dla naszego przedsiębiorstwa. Możemy wybrać grupę docelową do której będzie kierowana kampania na podstawie szerokiej rozpiętości kryteriów. Dzięki swojej popularności i wszechstronności, Google Ads to idealny mechanizm reklamowy dla każdego biznesu.

Postaw na sprawdzoną reklamę w Google Ads

Chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się jako jedna z pierwszych na stronie wyszukiwarki Google? Zależy Ci na czasie? Jeśli tak, to postaw na sprawdzoną reklamę w Google Ads.

Korzyści

Jedną z największych korzyści reklamy w Google Ads jest czas. Na efekty tradycyjnego pozycjonowania można czekać parę miesięcy. W przypadku Google Ads nie czekamy praktycznie wcale. Nasza strona w krótkim czasie zaczyna pojawiać się na pierwszych stronach dla podanych przez nas haseł. Jest to zdecydowanie najszybszy sposób na uzyskanie nowych klientów dzięki stronie internetowej. Reklama w Google Ads jest sprawdzona przez profesjonalistów, wszystkie największe firmy to właśnie z niej korzystają, aby pozyskiwać klientów. Reklama w Google Ads ma pierwszeństwo przed stronami pozycjonowanymi w wynikach organicznych. Nakład finansowy jest zależny od branży, konkurencji oraz obszaru działania. Można zatrudnić profesjonalistów, którzy dostosują taką reklamę do naszych potrzeb, tak aby działała poprawnie i przynosiła wymierne korzyści. Są oni w stanie wyliczyć ile powinniśmy zainwestować środków i doradzić jakie hasła kluczowe powinniśmy wybrać. Zadzwoń, pomożemy Ci z prowadzeniem reklamy i jej dostosowaniem do Twoich potrzeb.

Jak zacząć planować kampanię Google Ads?

Skuteczna kampania Google Ads wymaga jej wcześniejszego zaplanowania. A czynniki, które są w niej zaplanowane muszą zostać zrealizowane, po to aby osiągnąć sukces. Można powiedzieć, że jest to początek do współpracy pomiędzy agencją o charakterze marketingowym, a klientem.

Po pierwsze trzeba zanalizować jakie potrzeby ma dany klient i co chce zrobić. Trzeba zaznaczyć, że powinien on być traktowany indywidualnie, chociażby z tego względu, że nie wszyscy ludzie ulepieni są z tej samej gliny i nie prowadzą takich samych działalności. Każdy potrzebuje innej uwagi. Dlatego my opieramy się na tym stwierdzeniu i skupiamy swoją uwagę na kliencie. A także słuchamy jego pomysłów i ewentualnych zmian w projekcie.

Po drugie, ustalenie celu kampanii. Jeśli poznamy już potrzeby swojego klienta, to możemy zacząć wyznaczać konkretne cele, które mamy zamiar osiągnąć. A najważniejszymi z nich jest dostarczenie odpowiedniej ilości kliknięć w reklamy, które sprowadzą użytkownika na daną witrynę oraz zbudowanie świadomości marki.

Po trzecie, sporządzenie strategii. Ten czynnik jest bardzo ważny, bo tak naprawdę tutaj podejmuje się decyzję o wyborze kampanii.

Po czwarte, oszacowanie wyników. Jeśli już wiadomo jakie kanały zostały wybrane, to można zacząć realizację Media Planu wraz z dokładnymi kosztami. Należy wziąć tutaj pod uwagę wszystkie dane, m.in. to jakie jest zainteresowanie użytkowników daną ofertą.

Po piąte należy wziąć pod uwagę kodowanie witryny. Jest to czynnik, który ma niezbędne znaczenie w określeniu wyników kampanii, które polega na włączeniu sporządzonego przez nas kodu, w kod źródłowy strony klienta. Trzeba zaznaczyć, że jest to niezwykle ważny czynnik przy optymalizacji.

FAQ - Reklama Google Ads

Reklamowanie w Google Ads może sprawić, że użytkownicy zaczną interesować się Twoją witryną. Ale nie tylko. Rozpoznawalność Twojej marki może zdecydowanie zwiększyć swój zasięg, a sprzedaż produktów bądź usług stosunkowo wzrosnąć.

Cena w tym przypadku może różnić się od kilku czynników. Będzie to zależało np. od tego na jaki zasięg się zdecydujesz. Jednak, aby rozpocząć swoją kampanię Google Ads, nie musisz dysponować nie wiadomo jakim budżetem. Wystarczy tylko niewielka kwota, aby zacząć się reklamować.

SEO sprowadza na witrynę ruch organiczny, natomiast reklama Google Ads sprowadza na witrynę ruch płatny.

I tak i nie. Zapraszamy do rozmowy, trzeba ocenić Twoje potrzeby, grupę targetową. Być może taka forma reklamy wcale nie jest dla Ciebie.

Kampanie Google Ads charakteryzują się niemal natychmiastowym wzrostem widoczności na wybrane słowa kluczowe. Należy jednak pamiętać, że aby kampania reklamowa były efektywna, to wymaga okresu optymalizacji, w który weryfikowana jest trafność wykorzystywanych słów kluczowych.

Oferta dotrze do ustalonej grupy docelowej w kampanii reklamowej. Możesz ustalić takie m.in. parametry jak:

– kraj kampanii,

– język kampanii,

– szczegółową lokalizację.

Będziesz mieć pełny wpływ. To Ty decydujesz o tym, ile dokładnie chcesz wydać na kampanię Google Ads.