Reklama Google Ads
Gazowany napój, radość, rodzinne spotkania, czerwony – czy już wiesz, o jakiej marce mowa?
A teraz zastanów się, jakie 6 do 8 słów opisałoby Twój produkt, Twoje firmę czy Twoją usługę. Jeśli już wiesz, to zareklamuj się za pomocą Google Ads i zobacz, jaką moc mają słowa-klucze.
Za pomocą kilku określeń podniesiesz liczbę wyświetleń strony, łatwiej dotrzesz do przyszłych klientów, co zwiększy Twoją sprzedaż i rozpoznawalność w Internecie. Jeszcze nigdy słowa nie miały takiej mocy!
Wyślij zapytanie
Postaw na sprawdzoną reklamę w Google Ads
Chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się jako jedna z pierwszych na stronie wyszukiwarki Google? Zależy Ci na czasie? Jeśli tak, to postaw na sprawdzoną reklamę w Google Ads.
Korzyści
Jedną z największych korzyści reklamy w Google Ads jest czas. Na efekty tradycyjnego pozycjonowania można czekać parę miesięcy. W przypadku Google Ads nie czekamy praktycznie wcale. Nasza strona w krótkim czasie zaczyna pojawiać się na pierwszych stronach dla podanych przez nas haseł. Jest to zdecydowanie najszybszy sposób na uzyskanie nowych klientów dzięki stronie internetowej. Reklama w Google Ads jest sprawdzona przez profesjonalistów, wszystkie największe firmy to właśnie z niej korzystają, aby pozyskiwać klientów. Reklama w Google Ads ma pierwszeństwo przed stronami pozycjonowanymi w wynikach organicznych. Nakład finansowy jest zależny od branży, konkurencji oraz obszaru działania. Można zatrudnić profesjonalistów, którzy dostosują taką reklamę do naszych potrzeb, tak aby działała poprawnie i przynosiła wymierne korzyści. Są oni w stanie wyliczyć ile powinniśmy zainwestować środków i doradzić jakie hasła kluczowe powinniśmy wybrać. Zadzwoń, pomożemy Ci z prowadzeniem reklamy i jej dostosowaniem do Twoich potrzeb.
Jak zacząć planować kampanię Google Ads?
Skuteczna kampania Google Ads wymaga jej wcześniejszego zaplanowania. A czynniki, które są w niej zaplanowane muszą zostać zrealizowane, po to aby osiągnąć sukces. Można powiedzieć, że jest to początek do współpracy pomiędzy agencją o charakterze marketingowym, a klientem.
Jakie kroki na start?
Po pierwsze trzeba zanalizować jakie potrzeby ma dany klient i co chce zrobić. Trzeba zaznaczyć, że powinien on być traktowany indywidualnie, chociażby z tego względu, że nie wszyscy ludzie ulepieni są z tej samej gliny i nie prowadzą takich samych działalności. Każdy potrzebuje innej uwagi. Dlatego my opieramy się na tym stwierdzeniu i skupiamy swoją uwagę na kliencie. A także słuchamy jego pomysłów i ewentualnych zmian w projekcie.
Po drugie, ustalenie celu kampanii. Jeśli poznamy już potrzeby swojego klienta, to możemy zacząć wyznaczać konkretne cele, które mamy zamiar osiągnąć. A najważniejszymi z nich jest dostarczenie odpowiedniej ilości kliknięć w reklamy, które sprowadzą użytkownika na daną witrynę oraz zbudowanie świadomości marki.
Po trzecie, sporządzenie strategii. Ten czynnik jest bardzo ważny, bo tak naprawdę tutaj podejmuje się decyzję o wyborze kampanii.
Po czwarte, oszacowanie wyników. Jeśli już wiadomo jakie kanały zostały wybrane, to można zacząć realizację Media Planu wraz z dokładnymi kosztami. Należy wziąć tutaj pod uwagę wszystkie dane, m.in. to jakie jest zainteresowanie użytkowników daną ofertą.
Po piąte należy wziąć pod uwagę kodowanie witryny. Jest to czynnik, który ma niezbędne znaczenie w określeniu wyników kampanii, które polega na włączeniu sporządzonego przez nas kodu, w kod źródłowy strony klienta. Trzeba zaznaczyć, że jest to niezwykle ważny czynnik przy optymalizacji.