Tekst to klucz

Copywriting


Słowo jest kluczem i zaklęciem

Dobra grafika jest jak obietnica. Przyciąga niczym magnes. Ale to słowa sprawiają, że zatrzymasz swoją uwagę i nie pobiegniesz za kolejnym pięknym obrazem. W reklamie i marketingu słowa są kluczem do serca i umysłu klienta. Budzą emocje, ale też prezentują rzeczowe argumenty: dlaczego warto wybrać Twoją ofertę spośród setek innych? Zacznijmy może ode mnie - dlaczego warto wybrać moje pióro?

Copywriting

Słowa sprzedają

Era obrazkowa trwa, ale obraz bez słów jest jak niemy przywódca - brakuje mu charyzmy, aby pociągnąć za sobą tłum. Dopiero tekst generuje potencjał sprzedażowy. Słowa objaśniają, uwiarygadniają, lecz również uwodzą, kuszą i pobudzają wyobraźnię. Umiejętnie dobrane słowa sprzedają lepiej niż najpiękniejsze fotografie. Dlaczego? Bo fotografia podaje wszystko na tacy, słowa zaś uruchamiają fantazje, a ludzie uwielbiają fantazjować!

Copywriting

Słowa budują tożsamość

Dziś nie wystarczy korzystna oferta – dobra jakość i konkurencyjna cena to za mało. Liczy się filozofia marki, kontekst i wartości, jakie niesie za sobą nasza propozycja. Tekst jest narzędziem do budowania sprzedażowej aury, czynnikiem pozornie nieistotnym, ale często decydującym. Dlaczego? Ponieważ wybierając produkt lub usługę, kierujemy się dwiema przesłankami. Pierwsza, oczywista – to konkretna wartość oferty, druga – to wyobrażenie, kim się stanę i jak zmieni się moje życie, jeśli z tej oferty skorzystam. Brzmi niewiarygodnie, ale za każdym konsumenckim wyborem stoją indywidualne aspiracje, marzenia i ambicje konkretnego człowieka.

Copywriting

Słowa budzą emocje

Budowanie relacji z klientem zawsze opiera się na tworzeniu więzi emocjonalnej. Pozytywnej decyzji biznesowej, czyli zdaniu „kupuję to”, zawsze towarzyszą pozytywne uczucia. Tekst jest jednym z najlepszych narzędzi oddziaływania na emocje. Pisząc o produkcie, historii firmy czy o sobie, warto postawić na wciągającą opowieść. Jej zadaniem jest wprawić w drżenie emocjonalne struny czytającego – może to być podziw, niedowierzanie, szacunek. A jeśli wzbudzisz sympatię i klient Cię polubi – masz go!

Copywriting

Słowa uwodzą

Jeśli zależy nam na zaangażowanym gronie klientów, nie obejdziemy się bez słów. Pięknie opowiedziane historie łączą, wciągają i sprawiają, że czytelnicy chętnie wracają do miejsc, gdzie serwuje się wartościową treść. Słowami budujemy lojalne grono odbiorców.

Copywriting

Słowa pozycjonują

Chcesz, aby Twoja strona widoczna w sieci? Musisz wzbudzić ciekawość. Skończyły się czasy pozycjonowania za pomocą automatów - algorytmy stały się cwane, a wysokiej pozycji w googlach nie zapewni już program, który nabija fikcyjne kliknięcia. Coraz częściej mówi się o tym, że za najlepsze naturalne pozycjonowanie adresu w Internecie odpowiada dobry wciągający tekst. Ważne, o czym piszemy, a jeszcze ważniejsze – jak piszemy. Dobry copywriter każdy temat uczyni fascynującym, zły copywriter zanudzi czytelnika największą rewelacją.

SEO to magia słów

Pozycjonowanie to zasługa słów-kluczy, ale coraz inteligentniejsze wyszukiwarki bez trudu tropią wytrychy, które są jedynie pustymi słowami-kluczami. Dobre SEO to używanie kluczowych fraz z wyczuciem i zawsze w dobrym kontekście.

Copywriting

Poprawny tekst vs. dobry tekst


Oto dwa teksty o tej samej firmie, tym samym człowieku:

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W 2007 roku zdobyłem dyplom magistra Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej...

Czytaj więcej

Copywriting

Oferta dla firm

Copywriting

Tworzenie nazw i haseł reklamowych

Pisanie tekstów

Teksty wizerunkowe, marketingowe, reklamowe, użytkowe.

Storytelling

Historia człowieka, przedsiębiorstwa, marki.

Scenariusze

Tworzenie scenariuszy do spotów reklamowych

Copywriting

Realizacje

Do zespołu Candyweb dołączyła copywriterka z ogromnym doświadczeniem w branży. Pisze zarówno dla agencji kreatywnych, pism lifestylowych (m.in. Made In W&M), jak i dla indywidualnych klientów biznesowych takich jak: artyści, przedstawiciele wolnych zawodów, właściciele sklepów internetowych, małe i średnie przedsiębiorstwa. Ostatnie 10 lat pisywała również dla korporacji( m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Wrigley, Hyundai, Colgate-Palmolive, Toyota Motor Poland i wiele innych).

Poznajmy się

Aga Kacprzyk

Pisarka, dziennikarka, blogerka, liderka nieformalnej grupy aktywistek społecznych: Lole Rozbójniczki. Autorka trzech powieści oraz książki biograficznej „Smerek. Życie za trzech” uhonorowanej Warzynem 2016, stypendystka Ministra Kultury i Sztuki. Laureatka konkursu Baba Fest 2018, wyróżniona przez Kapitułę Festiwalu za działalność społeczną i artystyczną. Autorka psychologicznej audycji radiowej "W poszukiwaniu straconego Ego" w Radiu UWM FM, dziennikarka lifestylowego magazynu "Made In Warmia & Mazury".

No więc

Ile kosztuje cały ten copywriting?

Pytanie ile co za ile? Wszystkie ceny ustalane są indywidualnie po sprecyzowaniu oczekiwań klienta. Dlatego skontaktuj się z nami, porozmawiamy i wycenimy naszą pracę, niezobowiązująco!

Napisz

copywriting@candyweb.pl

realizacja candyweb.pl
megatransporty
strony www candyweb.pl
miasto myszy


Zainteresowała Cię oferta?

Masz pytania?

Kliknij po bezpłatną wycenę

Bezpłatna wycena