google partner grafika

Copywriting

Twoja firma to nie tylko zestaw kilku prostych cech. To przede wszystkim Twoja historia, emocje, ciężka praca i dążenie do doskonałości.

Doceniamy trud, który codziennie wkładasz, w to by być najlepszym. Chcemy pomóc Ci, w opowiedzeniu światu, dlaczego warto nawiązać współpracę właśnie z Tobą.

Będziemy Twoim głosem, który oprócz przekazania wartości firmy, potrafi mówić także w języku SEO, używając słów kluczowych, które pozwolą dotrzeć do Twoich usług każdemu. Copywriting to solidny partner, prężnie rozwijającego się biznesu.

Wyślij zapytanie




    kłódka

    Twoje dane są bezpieczne

    Słowo jest kluczem i zaklęciem

    Dobra grafika jest jak obietnica. Przyciąga niczym magnes. Ale to słowa sprawiają, że zatrzymasz swoją uwagę i nie pobiegniesz za kolejnym pięknym obrazem. W reklamie i marketingu słowa są kluczem do serca i umysłu klienta. Budzą emocje, ale też prezentują rzeczowe argumenty: dlaczego warto wybrać Twoją ofertę spośród setek innych? Zacznijmy może ode mnie – dlaczego warto wybrać moje pióro?

    Słowa sprzedają

    Era obrazkowa trwa, ale obraz bez słów jest jak niemy przywódca – brakuje mu charyzmy, aby pociągnąć za sobą tłum. Dopiero tekst generuje potencjał sprzedażowy. Słowa objaśniają, uwiarygadniają, lecz również uwodzą, kuszą i pobudzają wyobraźnię. Umiejętnie dobrane słowa sprzedają lepiej niż najpiękniejsze fotografie. Dlaczego? Bo fotografia podaje wszystko na tacy, słowa zaś uruchamiają fantazje, a ludzie uwielbiają fantazjować!

    Słowa budują tożsamość

    Dziś nie wystarczy korzystna oferta – dobra jakość i konkurencyjna cena to za mało. Liczy się filozofia marki, kontekst i wartości, jakie niesie za sobą nasza propozycja. Tekst jest narzędziem do budowania sprzedażowej aury, czynnikiem pozornie nieistotnym, ale często decydującym. Dlaczego? Ponieważ wybierając produkt lub usługę, kierujemy się dwiema przesłankami. Pierwsza, oczywista – to konkretna wartość oferty, druga – to wyobrażenie, kim się stanę i jak zmieni się moje życie, jeśli z tej oferty skorzystam. Brzmi niewiarygodnie, ale za każdym konsumenckim wyborem stoją indywidualne aspiracje, marzenia i ambicje konkretnego człowieka.

    Słowa budzą emocje

    Budowanie relacji z klientem zawsze opiera się na tworzeniu więzi emocjonalnej. Pozytywnej decyzji biznesowej, czyli zdaniu „kupuję to”, zawsze towarzyszą pozytywne uczucia. Tekst jest jednym z najlepszych narzędzi oddziaływania na emocje. Pisząc o produkcie, historii firmy czy o sobie, warto postawić na wciągającą opowieść. Jej zadaniem jest wprawić w drżenie emocjonalne struny czytającego – może to być podziw, niedowierzanie, szacunek. A jeśli wzbudzisz sympatię i klient Cię polubi – masz go!

    Słowa uwodzą

    Jeśli zależy nam na zaangażowanym gronie klientów, nie obejdziemy się bez słów. Pięknie opowiedziane historie łączą, wciągają i sprawiają, że czytelnicy chętnie wracają do miejsc, gdzie serwuje się wartościową treść. Słowami budujemy lojalne grono odbiorców.

    Słowa pozycjonują

    Chcesz, aby Twoja strona widoczna w sieci? Musisz wzbudzić ciekawość. Skończyły się czasy pozycjonowania za pomocą automatów – algorytmy stały się cwane, a wysokiej pozycji w googlach nie zapewni już program, który nabija fikcyjne kliknięcia. Coraz częściej mówi się o tym, że za najlepsze naturalne pozycjonowanie adresu w Internecie odpowiada dobry wciągający tekst. Ważne, o czym piszemy, a jeszcze ważniejsze – jak piszemy. Dobry copywriter każdy temat uczyni fascynującym, zły copywriter zanudzi czytelnika największą rewelacją.

    SEO to magia słów

    Pozycjonowanie to zasługa słów-kluczy, ale coraz inteligentniejsze wyszukiwarki bez trudu tropią wytrychy, które są jedynie pustymi słowami-kluczami. Dobre SEO to używanie kluczowych fraz z wyczuciem i zawsze w dobrym kontekście.

    Poprawny tekst vs. dobry tekst

     

    Oto dwa teksty o tej samej firmie, tym samym człowieku:

    Jestem absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W 2007 roku zdobyłem dyplom magistra Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej…

    Czytaj więcej

    Opinie od
    naszych klientów

    referencje candyweb

    STAG Autogas Systems AC S.A.

    stag.pl, stagdiesel.pl stag400.pl

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    "Bardzo polecamy współpracę z Candyweb. Oprócz profesjonalnej obsługi i wysokiej jakości usług, z Candyweb po prostu przyjemnie pracować. Kontakt jest szybki i nienaganny, firma czuje potrzeby klienta i proponuje dopasowane na miarę rozwiązania.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i na pewno będziemy ją kontynuować."

    ikonka

    Opinia zweryfikowana

    referencje candyweb

    Małgorzata Drzazgowska

    healthin.com, adamedtechnology.com

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    "Szczerze polecam współpracę z Candyweb.pl! Profesjonalne i indywidualne podejście do klienta, doradztwo w zakresie tworzenia stron www. Wszystko na najwyższym poziomie!"

    ikonka

    Opinia zweryfikowana

    referencje candyweb

    Sylwia Andrzejewska

    Akademia Nowej Farmacji, zdrowekorzysci.pl

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    "Z agencją Candyweb pracuję i pracowałam przy wielu projektach stron internetowych wraz z późniejszą ich obsługą. Muszę przyznać, że jeżeli pojawi się kolejny projekt, to zlecę tylko i wyłącznie w tej agencji, która charakteryzuje się świetną jakością wykonania, świetnymi pracami graficznymi i wspaniałym wsparciem merytorycznym nawet po zakończeniu projektu. Candyweb, to kompleksowa obsługa od budowy strony poprzez późniejszą obsługę i działania marketingowe mające na celu wypromowanie strony. Szczerze polecam."

    ikonka

    Opinia zweryfikowana

    referencje candyweb

    Agnieszka Kruk

    hr-store.pl, wncl.pl, iwonawencel.com, medeine.pl

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    "Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i z projektów, które wyszły spod ręki Candyweb. Profesjonalizm na każdym etapie projektu, bardzo dobry kontakt, zaangażowanie i sumienność - te cechy wyróżniają ich na tle innych firm, z którymi dotychczas pracowałam. Polecam!"

    ikonka

    Opinia zweryfikowana

    referencje candyweb

    Jakub Al-Shaick

    prawnik-nieruchomosci.pl

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    Zdecydowanie polecam współpracę z Candyweb. Bardzo sprawny kontakt, zaangażowanie i profesjonalna obsługa wyróżniają Candyweb na tle konkurencji.

    ikonka

    Opinia zweryfikowana

    referencje candyweb

    Tymon Betlej

    digitalnetwork.pl

    gwiazdki

    Zobacz opinię

    "Bardzo dobrze oceniam dotychczasową współpracę z firmą Candyweb.pl. Wysoka jakość usług, a co równie ważne wzorowa jakość obsługi klienta. Profesjonalizm, elastyczność, ale i kreatywność rozwiązań, wszystko za rozsądną cenę. Dodatkowym atutem współpracy jest osoba Pana Zbigniewa, szefa agencji. Świetny fachowiec, słuchający klienta i rozumiejący jego potrzeby. Szczerze polecam!"

    ikonka

    Opinia zweryfikowana


    Więcej opinii

    Wyślij zapytanie




      kłódka

      Twoje dane są bezpieczne

      Dane kontaktowe

      Piotr Balcerzak

      Marketing Specialist

      Zbigniew Chojnowski

      CEO Candyweb

      Gdzie jesteśmy?

      Tu zobaczysz nas na żywo

      ul. Osiedle Młodych 37

      06-500 Mława

      Godziny otwarcia biura

      Pon. - Pt. 7:00 - 15:00

      NIP: 5691887823