Tekst to klucz
Copywriting
Słowo jest kluczem i zaklęciem
Dobra grafika jest jak obietnica. Przyciąga niczym magnes. Ale to słowa sprawiają, że zatrzymasz swoją uwagę i nie pobiegniesz za kolejnym pięknym obrazem. W reklamie i marketingu słowa są kluczem do serca i umysłu klienta. Budzą emocje, ale też prezentują rzeczowe argumenty: dlaczego warto wybrać Twoją ofertę spośród setek innych? Zacznijmy może ode mnie - dlaczego warto wybrać moje pióro?
Copywriting
Słowa sprzedają
Era obrazkowa trwa, ale obraz bez słów jest jak niemy przywódca - brakuje mu charyzmy, aby pociągnąć za sobą tłum. Dopiero tekst generuje potencjał sprzedażowy. Słowa objaśniają, uwiarygadniają, lecz również uwodzą, kuszą i pobudzają wyobraźnię. Umiejętnie dobrane słowa sprzedają lepiej niż najpiękniejsze fotografie. Dlaczego? Bo fotografia podaje wszystko na tacy, słowa zaś uruchamiają fantazje, a ludzie uwielbiają fantazjować!
Copywriting
Słowa budują tożsamość
Dziś nie wystarczy korzystna oferta – dobra jakość i konkurencyjna cena to za mało. Liczy się filozofia marki, kontekst i wartości, jakie niesie za sobą nasza propozycja. Tekst jest narzędziem do budowania sprzedażowej aury, czynnikiem pozornie nieistotnym, ale często decydującym. Dlaczego? Ponieważ wybierając produkt lub usługę, kierujemy się dwiema przesłankami. Pierwsza, oczywista – to konkretna wartość oferty, druga – to wyobrażenie, kim się stanę i jak zmieni się moje życie, jeśli z tej oferty skorzystam. Brzmi niewiarygodnie, ale za każdym konsumenckim wyborem stoją indywidualne aspiracje, marzenia i ambicje konkretnego człowieka.
Copywriting
Słowa budzą emocje
Budowanie relacji z klientem zawsze opiera się na tworzeniu więzi emocjonalnej. Pozytywnej decyzji biznesowej, czyli zdaniu „kupuję to”, zawsze towarzyszą pozytywne uczucia. Tekst jest jednym z najlepszych narzędzi oddziaływania na emocje. Pisząc o produkcie, historii firmy czy o sobie, warto postawić na wciągającą opowieść. Jej zadaniem jest wprawić w drżenie emocjonalne struny czytającego – może to być podziw, niedowierzanie, szacunek. A jeśli wzbudzisz sympatię i klient Cię polubi – masz go!
Copywriting
Słowa uwodzą
Jeśli zależy nam na zaangażowanym gronie klientów, nie obejdziemy się bez słów. Pięknie opowiedziane historie łączą, wciągają i sprawiają, że czytelnicy chętnie wracają do miejsc, gdzie serwuje się wartościową treść. Słowami budujemy lojalne grono odbiorców.
Copywriting
Słowa pozycjonują
Chcesz, aby Twoja strona widoczna w sieci? Musisz wzbudzić ciekawość. Skończyły się czasy pozycjonowania za pomocą automatów - algorytmy stały się cwane, a wysokiej pozycji w googlach nie zapewni już program, który nabija fikcyjne kliknięcia. Coraz częściej mówi się o tym, że za najlepsze naturalne pozycjonowanie adresu w Internecie odpowiada dobry wciągający tekst. Ważne, o czym piszemy, a jeszcze ważniejsze – jak piszemy. Dobry copywriter każdy temat uczyni fascynującym, zły copywriter zanudzi czytelnika największą rewelacją.
SEO to magia słów
Pozycjonowanie to zasługa słów-kluczy, ale coraz inteligentniejsze wyszukiwarki bez trudu tropią wytrychy, które są jedynie pustymi słowami-kluczami. Dobre SEO to używanie kluczowych fraz z wyczuciem i zawsze w dobrym kontekście.
Copywriting
Poprawny tekst vs. dobry tekst
Oto dwa teksty o tej samej firmie, tym samym człowieku:
Czytaj więcejJestem absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W 2007 roku zdobyłem dyplom magistra Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej...
Copywriting
Oferta dla firm

Copywriting
Tworzenie nazw i haseł reklamowych

Pisanie tekstów
Teksty wizerunkowe, marketingowe, reklamowe, użytkowe.

Storytelling
Historia człowieka, przedsiębiorstwa, marki.

Scenariusze
Tworzenie scenariuszy do spotów reklamowych
Copywriting
Realizacje
Do zespołu Candyweb dołączyła copywriterka z ogromnym doświadczeniem w branży. Pisze zarówno dla agencji kreatywnych, pism lifestylowych (m.in. Made In W&M), jak i dla indywidualnych klientów biznesowych takich jak: artyści, przedstawiciele wolnych zawodów, właściciele sklepów internetowych, małe i średnie przedsiębiorstwa. Ostatnie 10 lat pisywała również dla korporacji( m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Wrigley, Hyundai, Colgate-Palmolive, Toyota Motor Poland i wiele innych).
No więc
Ile kosztuje cały ten copywriting?
Pytanie ile co za ile? Wszystkie ceny ustalane są indywidualnie po sprecyzowaniu oczekiwań klienta. Dlatego skontaktuj się z nami, porozmawiamy i wycenimy naszą pracę, niezobowiązująco!