Copywriting
Twoja firma to nie tylko zestaw kilku prostych cech. To przede wszystkim Twoja historia, emocje, ciężka praca i dążenie do doskonałości.
Doceniamy trud, który codziennie wkładasz, w to by być najlepszym. Chcemy pomóc Ci, w opowiedzeniu światu, dlaczego warto nawiązać współpracę właśnie z Tobą.
Będziemy Twoim głosem, który oprócz przekazania wartości firmy, potrafi mówić także w języku SEO, używając słów kluczowych, które pozwolą dotrzeć do Twoich usług każdemu. Copywriting to solidny partner, prężnie rozwijającego się biznesu.
Wyślij zapytanie
Słowo jest kluczem i zaklęciem
Dobra grafika jest jak obietnica. Przyciąga niczym magnes. Ale to słowa sprawiają, że zatrzymasz swoją uwagę i nie pobiegniesz za kolejnym pięknym obrazem. W reklamie i marketingu słowa są kluczem do serca i umysłu klienta. Budzą emocje, ale też prezentują rzeczowe argumenty: dlaczego warto wybrać Twoją ofertę spośród setek innych? Zacznijmy może ode mnie – dlaczego warto wybrać moje pióro?
Słowa sprzedają
Era obrazkowa trwa, ale obraz bez słów jest jak niemy przywódca – brakuje mu charyzmy, aby pociągnąć za sobą tłum. Dopiero tekst generuje potencjał sprzedażowy. Słowa objaśniają, uwiarygadniają, lecz również uwodzą, kuszą i pobudzają wyobraźnię. Umiejętnie dobrane słowa sprzedają lepiej niż najpiękniejsze fotografie. Dlaczego? Bo fotografia podaje wszystko na tacy, słowa zaś uruchamiają fantazje, a ludzie uwielbiają fantazjować!
Słowa budują tożsamość
Dziś nie wystarczy korzystna oferta – dobra jakość i konkurencyjna cena to za mało. Liczy się filozofia marki, kontekst i wartości, jakie niesie za sobą nasza propozycja. Tekst jest narzędziem do budowania sprzedażowej aury, czynnikiem pozornie nieistotnym, ale często decydującym. Dlaczego? Ponieważ wybierając produkt lub usługę, kierujemy się dwiema przesłankami. Pierwsza, oczywista – to konkretna wartość oferty, druga – to wyobrażenie, kim się stanę i jak zmieni się moje życie, jeśli z tej oferty skorzystam. Brzmi niewiarygodnie, ale za każdym konsumenckim wyborem stoją indywidualne aspiracje, marzenia i ambicje konkretnego człowieka.
Słowa budzą emocje
Budowanie relacji z klientem zawsze opiera się na tworzeniu więzi emocjonalnej. Pozytywnej decyzji biznesowej, czyli zdaniu „kupuję to”, zawsze towarzyszą pozytywne uczucia. Tekst jest jednym z najlepszych narzędzi oddziaływania na emocje. Pisząc o produkcie, historii firmy czy o sobie, warto postawić na wciągającą opowieść. Jej zadaniem jest wprawić w drżenie emocjonalne struny czytającego – może to być podziw, niedowierzanie, szacunek. A jeśli wzbudzisz sympatię i klient Cię polubi – masz go!
Słowa uwodzą
Jeśli zależy nam na zaangażowanym gronie klientów, nie obejdziemy się bez słów. Pięknie opowiedziane historie łączą, wciągają i sprawiają, że czytelnicy chętnie wracają do miejsc, gdzie serwuje się wartościową treść. Słowami budujemy lojalne grono odbiorców.
Słowa pozycjonują
Chcesz, aby Twoja strona widoczna w sieci? Musisz wzbudzić ciekawość. Skończyły się czasy pozycjonowania za pomocą automatów – algorytmy stały się cwane, a wysokiej pozycji w googlach nie zapewni już program, który nabija fikcyjne kliknięcia. Coraz częściej mówi się o tym, że za najlepsze naturalne pozycjonowanie adresu w Internecie odpowiada dobry wciągający tekst. Ważne, o czym piszemy, a jeszcze ważniejsze – jak piszemy. Dobry copywriter każdy temat uczyni fascynującym, zły copywriter zanudzi czytelnika największą rewelacją.
SEO to magia słów
Pozycjonowanie to zasługa słów-kluczy, ale coraz inteligentniejsze wyszukiwarki bez trudu tropią wytrychy, które są jedynie pustymi słowami-kluczami. Dobre SEO to używanie kluczowych fraz z wyczuciem i zawsze w dobrym kontekście.
Poprawny tekst vs. dobry tekst
Oto dwa teksty o tej samej firmie, tym samym człowieku:
Jestem absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W 2007 roku zdobyłem dyplom magistra Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej…