Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights

Zadaniem wtyczki Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights jest połączenie strony internetowej z programem Google Analytics. Wtyczka została stworzona przez MonsterInsights. Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights posiada interfejs w 23 językach. Pośród nich również znajdziemy wersje dedykowaną językowi polskiemu. Wtyczka Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights występuje w dwóch wersjach. Darmowej wersji Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights Lite oferuje:

  • Łatwą integracje Google Analytics ze stroną w WordPress
  • Dostęp do statystyk Google Analytics

Wersja płatna Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights Pro oferuje:

  • Pulpit nawigacyjny Analytics
  • Wsparcie WooCommerce
  • Raport dla e-commerce
  • raport w czasie rzeczywistym
  • Wsparcie SEO oraz optymalizację Google

Raporty ze wtyczką WordPress Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights

Jedna z ciekawszych funkcji wtyczki WordPress Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights są raporty. Pozwalają one zapanować nad ogromem informacji, jakie generuje strona. Z ich pomocą możesz wyłapać kluczowe dla ciebie informacje. We wtyczce WordPress Google Analytics […] znajdzie raporty takie jak:

  • Raport o odbiorcach – w tym raporcie znajdziesz pełna informacje o użytkownikach twej witryny. Pomoże ci on precyzyjniej określić grupę docelową i jej potrzeby;
  • Raport zachowań – ten typ raportu pokazuje, w jaki sposób użytkownicy trafili na twoją witrynę i jakich interakcji dokonali;
  • Raport zawartości – w tym raporcie znajdziesz informacje o częstotliwości odwiedzania treści. Które z nich są najchętniej odwiedzane, a które niekoniecznie;
  • Raport e-commerce – ten raport pokazują pełne statystyki sklepu;
  • Raport Formularzy – dzięki niemu uzyskasz przejrzystą informację o statystykach konwersji;
  • Raport Search Console – ten raport daje wgląd w to, jakie pozycje twoja witryna zajmuje w wynikach wyszukiwania Google;
  • Raport o niestandardowych wymiarach – tu znajdziesz inne raporty, które warto samemu odkryć.