Dostępne nowe raporty w Studio danych Google – Google Analytics 4 oraz Ankiety Google
, Czas czytania: 2:00 min. , Komentarz(y):0
Narzędzie Studio danych Google jest niezwykłym rozwiązaniem pozwalającym na tworzenie rozbudowanych raportów. Umożliwia łączenie graficzne przedstawiania danych z różnych źródeł. Między innymi Google Ads, BigQuery, Google Universal Analytics czy CRM. Obecnie w Data Studio można wykorzystać przeszło 300 zestawów danych. Teraz ta baza została poszerzona o Ankiety Google i Google Analytics 4.
Spis treści
Ankiety Google w Data Studio
Korzystanie z Ankiet Google pozwala na szybkie badanie rynku. Dzięki umożliwieniu wykorzystania danych zebranych przez ankiety w Studio danych Google. Interpretacji tych danych oraz ich prezentacja jest teraz łatwiejsza i bardziej zrozumiała. Nie tylko dla specjalistów i analityków, ale również i dla przeciętnych użytkowników
Google Analytics 4 w Data Studio
O Google Analytics 4 pisaliśmy już wcześniej. Po więcej informacji o tym, co niesie ze sobą ta zmiana, zapraszam do artykułu „Usługa Aplikacje + internet kończy wersję beta, by stać się Google Analytics 4”. Wprowadzenie Google Analytics 4 oddaje użytkownikom dwie bardzo ciekawe możliwości. Pierwszą jest oczywiście możliwość graficznej interpretacji danych z omawianej wersji Analytics. Jednak drugą równie ciekawą jest możliwość jednoczesnej interpretacji danych z Analytics 4 wraz z Universal Analytics.
#ShotNews
TAGI: