Callpage czy to działa? Czy to skuteczna sprzedaż dla każdego biznesu?
, Czas czytania: 4:00 min. , Komentarz(y):3
Być może nie raz spotkałeś się widokiem ikonki słuchawki na stronach internetowych. To właśnie jedna z opcji Callpage, która oferuje oddzwonienie do klienta w ciągu 28 sekund. Na czym dokładnie polega to rozwiązanie i czy warto posiadać je na swojej stronie internetowej? Sprawdź.
Spis treści:
- Co to jest Callpage?
- Jak działa Callpage?
- Jakie są zalety wtyczki Callpage?
- Czy Callpage może być skutecznym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu?
Co to jest Callpage?
Callpage to wtyczka, którą konfiguruje się na stronie internetowej. Za jej pomocą można oddzwaniać w ciągu 28 sekund do użytkowników, którzy wyrazili na to swoją zgodę. Głównym celem Callpage jest wsparcie standardowego rodzaju komunikacji. A w zależności od branży może pełnić ona różne funkcje, na przykład mieć działanie sprzedażowe lub serwisowe.
Jak działa Callpage?
Działanie Callpage jest bardzo proste. Otóż, kiedy użytkownik, który odwiedzi Twoją stronę internetową, kliknie w ikonkę słuchawki, to wówczas wyświetli się okno z komunikatem zachęcającym go do wpisania swojego numeru telefonu. Jeśli użytkownik poda swój numer kontaktowy i kliknie przycisk „Zadzwoń do mnie teraz”, to następnie wyświetli się mu okienko nawiązujące połączenie, które odlicza czas 28 sekund (oczywiście ten czas może wynosić mniej lub więcej sekund w zależności od Twoich potrzeb). W tym momencie dostajesz powiadomienie i po chwili Ty lub Twój pracownik rozmawiacie z użytkownikiem i udzielacie mu informacji, których potrzebuje na przykład do podjęcia decyzji zakupowej.
Jakie są zalety wtyczki Callpage?
Do najważniejszych zalet rozwiązania Callpage należy zaliczyć:
- łatwość i szybkość instalacji wtyczki na stronie internetowej;
- dostępny jest okres próbny tego rozwiązania, który trwa tydzień;
- dzięki temu rozwiązaniu poprawia się współczynnik konwersji, co w efekcie przekłada się również na większą sprzedaż;
- jest to bardzo wygodny sposób komunikacji z klientami;
- dzięki temu rozwiązaniu można zakończyć większą ilość sprzedaży;
- system rejestruje rozmowy telefoniczne, które później można odsłuchać jeszcze raz;
- to rozwiązanie dodatkowo namierza zainteresowanych klientów i wyświetla im komunikat zachęcający ich do zostawienia do siebie numeru kontaktowego.
Czy Callpage może być skutecznym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu?
Z powyższych informacji wynika, że Callpage stanowi bardzo dobre rozwiązanie dla każdego rodzaju biznesu. I tak jak już zostało wspomniane wcześniej, może mieć ono zarówno działanie sprzedażowe, jak i serwisowe. Co więcej, z tego rozwiązania możesz skorzystać nie tylko Ty jako przedsiębiorca swojej firmy, ale również klienci, którzy w łatwy i szybki sposób uzyskają informacje, których potrzebują w danej chwili. Jeśli jeszcze nie posiadasz narzędzia Callpage na swojej stronie internetowej, to z całą pewnością powinieneś pomyśleć nad jego wdrożeniem, ponieważ powyższe korzyści wynikające z jego korzystania są naprawdę przekonujące.
TAGI:Zostaw komentarz do artykułu: Callpage czy to działa? Czy to skuteczna sprzedaż dla każdego biznesu?
3 Komentarz
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ja się zawsze zastanawiam czy call page są dla wszystkich? Bo tak do końca nie jest napisanie, czy to płatne, czy bezpłatne rozwiązanie. Mniejsza o to. Pytanie raczej brzmi. Jak często może być źródłem straty czasu. Bo jednak nie ma kontroli nad tym? Każdy może zamówić kontakt, a potem nie odebrać telefonu. Z drugiej strony ktoś musi go „ciągle” pilnować. I czy są z tego jakieś konwersje?
Czy ja wiem, czy dla wszystkich callpage to alternatywa dla braku callpage. Pod płaszczem tak zawiłej konstrukcji myślowej próbuje przemycić pewna myśl. W biznesie najlepiej wykorzystywać to, co jest nam potrzebne a ograniczać wydatki na elementy zbędne. Dlatego, jeśli w firmie istotna część pozyskanych zleceń stanowią te pozyskane droga telefoniczną a ewidentnie widać, że coś jest nie tak. No to warto zainwestować. Jeśli natomiast nikt do Ciebie nie dzwoni no to po co się wysilać?
W teorii callpage brzmi dobrze ze względu na ułatwiony kontakt więc może i wzrost sprzedaży. Jednak nie do końca rozumiem, po co utrudniać sobie życie skoro udostępnienie kontaktu na stronie daje raczej takie same efekty.