Krótki słowniczek SEO na start

, Czas czytania: 1:00 min. , Komentarz(y):0

Przed rozpoczęciem przygody z SEO warto zapoznać się z podstawowym pojęciami. Zapraszam do przeczytania krótkiej definicji niektórych z nich.

Słowniczek pojęć SEO

audyt seo

Jest to analiza strony Internetowej pod kontem odbioru jej prze użytkownika oraz wyszukiwarki. Dzięki audytowi możemy określić wszystkie problematyczne elementy i je naprawić.

black hat seo

Mianem tym określa się całą bazę metod optymalizacyjnych skupiających się jedynie na odbiorze witryny przez wyszukiwarkę a nie przez użytkownika.

SERP

Tą nazwą określamy strony wyników wyszukiwana.

monitoring pozycji

Jest to ciągła obserwacja oraz analiza na którym miejscu plasuje się witryna w wynikach wyszukiwania.

działania on site

To zbiór czynności wykonywanych w obrębie strony internetowej mających na celu uwidocznienie jej dla wyszukiwarek.

działania off site

Paleta działań skupiających się na tym aby o naszej stronie ,,mówiono”. Czyli pozyskanie jak najlepszej jakości miejsc w których znajdują się odniesienia do naszej strony.

alt

Jest to opis tekstowy zdjęcia w HTML

meta title

Jest to meta tag i tym samym tytuł strony pojawiający się w wynikach wyszukiwania.

meta description

Opis strony wyświetlający się pod tytułem strony w wynikach wyszukiwania.

page speed insight 

Jest to internetowe narzędzie za pomocą którego można ocenić wydajność strony na komputerze ale i również na urządzeniach mobilnych. Narzędzie od Google:)

linkbuilding

To zdobywanie miejsc,  w których zamieszczony jest link do naszej strony.

wizytówki nap

Jest to wpis w katalogu firm w którym zawarte są dane kontaktowe firmy.

TAGI:

Zostaw komentarz do artykułu: Krótki słowniczek SEO na start

Dodaj komentarz

candyweb

Pasjonat nowych technologii, specjalista SEO i zaawansowany użytkownik systemu WordPress