Content marketing – jak uwieść klienta tekstem?
, Czas czytania: 4:00 min. , Komentarz(y):1
Content marketing to narzędzie, przez które można w skuteczny sposób pozyskać nowych klientów. To właśnie od wartościowej treści zależy Twój sukces. Jak więc uwieść klienta tekstem? Jak przyciągnąć go do Twojej strony internetowej? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się szczegółów.
Spis treści:
- Czym jest content marketing?
- Stawiaj na jakość treści
- Jaki powinien być content marketing, żeby był chętnie udostępniany przez użytkowników?
- Content marketing – podsumowanie
Czym jest content marketing?
Content marketing to strategia marketingowa, którą wykorzystuje się w celu pozyskania potencjalnych klientów. Opiera się ona na tworzeniu wartościowych i spójnych treści. Nie wolno jednak zapominać, że te treści mają odpowiadać na potrzeby odbiorców. Nie powinny być one tworzone tylko pod SEO. To prawda, że dzięki niemu można polepszyć swoją pozycję w Internecie, ale tworząc te treści powinno zwrócić się szczególną uwagę na swoich klientów. Ważne jest, aby go zrozumieć i postawić się na jego miejscu.
Stawiaj na jakość treści
Bardzo ważną kwestią w content marketingu jest również jakość pisanej treści. Powinno skupić się tutaj swoją uwagę na tworzeniu unikalnych tekstów, ponieważ mogą one wypromować Ciebie i Twoją firmę. Im dłuższy tekst napisany w wartościowy sposób, tym większy sukces. Ponadto napisane w taki sposób treści sprawią, że użytkownicy/czytelnicy będą chcieli wracać na Twoją stronę internetową i czytać kolejne artykuły. Na dodatek będą oni polecać Twój blog innym użytkownikom. Ale to jeszcze nic. Jest to również zwiększona szansa na to, że inne strony internetowe będą odnosić się do Twojego artykułu. Należy jednak pamiętać, że długość tekstu nie jest najważniejsza. Każdy pisany przez Ciebie artykuł powinien zawierać wyczerpujące informacje, tak aby przekazać wiedzę czytelnikom lub pomóc im w rozwiązaniu problemu. A więc powinieneś pisać teksty z sensem, tak aby użytkownicy chcieli je czytać.
Jaki powinien być content marketing, żeby był chętnie udostępniany przez użytkowników?
Każdy właściciel swojej witryny internetowej marzy o tym, aby treści znajdujące się na jego stronie były czytane i udostępniane przez użytkowników. Dlatego żeby content marketing urzekł klienta tekstem, to powinien on być przede wszystkim:
- dla niego pomocny,
- powinien zawierać prawdziwe informacje,
- powinien być dystrybucją wartościowych treści,
- powinien wzbudzać zainteresowanie,
- powinien zawierać informacje o bieżących wydarzeniach,
- powinien być oparty o różne ciekawostki, badania, doświadczenia czy też statystyki.
Content marketing – podsumowanie
Jak widzisz dobry content marketing może zdziałać cuda. Dobrze stworzone treści mogą uczynić Cię liderem w swojej branży. Ponadto dzięki intrygującym treściom zwrócisz na siebie uwagę, wyróżnisz się z pośród innych i co ważne przyciągniesz do swojej strony internetowej większy ruch. Na dodatek dzięki pomocnym artykułom możesz zdobyć nowe grono zaufanych klientów. Dlatego dobrym pomysłem jest założenie bloga firmowego, który staje się coraz bardziej popularny i bardzo skuteczny jeśli chodzi o komunikację z klientami.
TAGI:Zostaw komentarz do artykułu: Content marketing – jak uwieść klienta tekstem?
1 Komentarz
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Hmm Ciekawi mnie jak zbilansować dwie rzeczy. Dobry tekst i tekst ściśle techniczny (informacyjny). Tak wiecie szukasz konkretnej formacji ale ona jest przysypana pięknymi i okrągłymi zdaniami które się dobrze czyta ale nie przybliżają one do rozwidniania problemu. Z drogiej strony mamy teksty tak techniczne że każde zdanie należy rozszyfrowywać. Wiem że odpowiedzią jest Content marketing tylko jak się domyślam kontent kontentowi nie równy.