Czym różni się pakiet G Suite od poczty Gmail? Czy warto płacić za pocztę e-mail?

, , Czas czytania: 3:00 min.

Poczta Gmail to jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych, z którego dziennie korzysta ogromna ilość użytkowników na całym świecie. Dlatego można powiedzieć, że poczta e-mail stała się jednym z podstawowych elementów naszego życia. Jednak niektórzy twierdzą, że darmowa poczta Gmail nie spełnia wszystkich oczekiwań przedsiębiorców. Dlatego Google postanowiło stworzyć pakiet dedykowany firmom pod nazwą G Suite. Czym on się różni od darmowego konta Gmail? A także czy warto skorzystać z tej płatnej wersji? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się więcej informacji na ten temat.

Spis treści:

Poczta Gmail

Poczta Gmail to bezpłatny serwis pocztowy stworzony przez Google, do którego każdy może uzyskać dostęp po założeniu sobie konta w Google. Podstawowymi i wyróżniającymi się cechami Gmaila są przede wszystkim łączność wiadomości w wątki, możliwość kategoryzacji wiadomości, ochrona przed spamem czy też brak reklam co jest tutaj bardzo istotne. Ponadto Gmail umożliwia swoim użytkownikom podgląd dokumentów bez połączenia z siecią. Takich cech może być jeszcze więcej. Jednak jeśli chodzi o to, czy darmowa poczta Gmail sprawdzi się jako dobra poczta dla firm, to nad tym trzeba byłoby się zastanowić. Ze strony właściciela biznesu jest to całkiem wygodne rozwiązanie, jednak ze strony klienta już tak nie jest. A to chociażby dlatego, że klient oczekuje od danego przedsiębiorstwa profesjonalności. A ciężko o takowej mówić, jeśli e-maile od klienta oprócz właściciela mogą czytać również osoby trzecie.

Płatna usługa G Suite – cechy, których nie posiada Poczta Gmail

G Suite znany wcześniej z nazwy Google Apps for Work to pakiet zawierający wiele narzędzi, do których nie ma się dostępu w darmowej wersji Gmaila. Co prawda ta usługa posiada wszystko to co ma Gmail, tylko z dodatkowymi tego rozszerzeniami i nowymi funkcjami. Mówi się, że jest to bezpieczna poczta dla firm. A więc, G Suite to pakiet zawierający wiele funkcjonalności przydatnych w prowadzeniu biznesu. W porównaniu do innych tradycyjnych kont pocztowych, usługa G Suite oferuje dostęp do aplikacji biurowych takich jak: pliki tekstowe, prezentacji, arkusza kalkulacyjnego czy też Hangouts Chat. A dzięki temu można z łatwością pracować w tym samym programie jednocześnie z innymi pracownikami, których akurat nie ma w pobliżu. Ponadto w pakiecie G Suite użytkownik może w bezpieczny sposób zapisać dane na dysku Google (ilość dostępnego miejsca została dwukrotnie zwiększona). A z racji tego, że użytkownicy takiego pakietu zapisują swoje dane w chmurze, to mogą swoje dane zobaczyć z każdego dowolnego urządzenia, oczywiście po zalogowaniu się na swoje konto. Oprócz tego G Suite daje możliwość wideokonferencji z pracownikami bądź klientami (nawet z 250 osobami naraz). A dostępny kalendarz pozwala lepiej zaplanować swoje spotkania lub zrealizować terminy zadań. Jest tutaj również dostępna możliwość kontrolowania kont użytkowników. Dodatkowo można stosować tutaj indywidualne adresy poczty z własną domeną (@twojafirma.com). A poniżej dokładne informacje o cenie i usługach wchodzących w dany pakiet G Suite. Porównanie abonamentów G Suite G Suite porównanie abonamentów porównaj abonamenty g suite Źródło: https://gsuite.google.pl/intl/pl/pricing.html

Czy warto płacić za pocztę e-mail? – podsumowanie informacji

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe informacje, to wychodzi na to, że płatna wersja poczty G Suite jest dobrym rozwiązaniem dla firm. Nie dość, że jest bardzo bezpieczna, to jest ona połączona również z wieloma funkcjami przyspieszającymi pracę. Dlatego według mnie warto zapłacić za pocztę e-mail. Natomiast jeśli nie chcesz nikomu wierzyć na słowo, to możesz samemu to sprawdzić korzystając z darmowej wersji próbnej.

TAGI:

Zostaw komentarz do artykułu: Czym różni się pakiet G Suite od poczty Gmail? Czy warto płacić za pocztę e-mail?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

candyweb

Dziewczyna, która zmierzy się z każdym wyzwaniem. Zajmuje się pisaniem wciągających tekstów i organizacją content marketingu. Pasjonatka książek. Interesuje się rysowaniem, a także uwielbia zwierzęta.

Ostatnie artykuły

Zainteresowała Cię oferta?

Kompleksowa oferta

Kliknij po bezpłatną wycenę

Wyceń projekt