Google Marketing Live powraca! Znamy już datę konferencji

, Czas czytania: 2:00 min. , Komentarz(y):2

Google uwielbia dzielić się z użytkownikami najnowszymi innowacjami produktowymi. Najczęściej robi to na konferencjach streamingowych. Jedną z takich konferencji jest Google Marketing Live. Coroczne wirtualne przemówienie odbywa się wiosną i poprzednio miało miejsce 27 maja o godzinie 17:00. W tym roku Google ponownie przedstawia swoje plany dalszego rozwoju i udostępnia kolejną datę live streamu.

Doroczna konferencja marketingowa Google

Google Marketing Live to wydarzenie, na którym największy gigant technologiczny ogłasza swoje nowe produkty i dzieli się najnowszymi trendami. Podczas konferencji słuchacze mają okazję posłuchać liderów branż, którzy musieli dostosować się do najnowszych trendów zmieniając swoje firmy.

Transmisja na żywo

Użytkownicy, którzy chcą dowiedzieć się o najnowszych trendach, sprawdzonych metodach oraz narzędziach reklamowych Google, będą mogli dołączyć do konferencji już 24 maja o godzinie 9:00. Wydarzenie potrwa do godziny 10:30 i będzie transmitowane na żywo na całym świecie. Zgodnie z zapowiedziami event będzie zawierał mieszankę treści – osobistych oraz transmitowanych na żywo.

Rzeczywisty plan konferencji nie został jeszcze ustalony, niemniej jednak już teraz możemy spodziewać się tego, że Google powie nam nieco więcej szczegółów na temat „piaskownicy prywatności”. Ma ona zapewnić znacznie więcej prywatności użytkownikom Androida.

Google podkreśla, że poza transmisją na żywo, użytkownicy będą mogli dołączać do poszczególnych sesji grupowych na żądanie, jak sam twierdzi: „aby pomóc Ci osiągnąć cele biznesowe”. Więcej informacji na temat tego wydarzenia ma pojawić się bliżej terminu.

Sprawdź sam TUTAJ!

Zostaw komentarz do artykułu: Google Marketing Live powraca! Znamy już datę konferencji

2 Komentarz

Dodaj komentarz

candyweb zuzia

Absolwentka dziennikarstwa, która kocha Pandy. Interesuje się poznawaniem kultur, w szczególności Japońskiej. Uwielbia horrory i zagadki kryminalne, a także gry komputerowe, planszowe i karciane.