Jak budowanie wizerunku na autentycznym przekazie, może pomóc Twojej firmie?
, Czas czytania: 4:45 min. , Komentarz(y):1
Budowanie autentyczności w przekazie pozwala na ukazanie kim tak naprawdę jesteś, a także czym się zajmujesz. Takie spostrzeżenie pozwoli Ci na poczucie swojej wyjątkowości wobec innych firm na rynku. Jeśli jesteś świadomy tego kim jesteś i jaki masz cel to wszystko idzie w dobrym kierunku i zaczyna nabierać sensu, bo w ten właśnie sposób przyciągasz do siebie nowych klientów. Jak widzisz, wszystko to dzieje się za sprawą autentyczności. Co ona jeszcze wnosi do Twojej firmy i dlaczego warto budować swoją markę opartą właśnie na niej? Zajrzyj do artykułu i przekonaj się sam.
Spis treści:
- Dlaczego warto budować swoją markę opartą na autentyczności?
- Autentyczność odróżnia Ciebie i Twoje usługi od innych
- Autentyczność pozwala Ci na bycie sobą
- Autentyczność umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców
- Autentyczność zbliża Cię do klientów
- Autentyczność zwiększa Twoją siłę oddziaływania
- Podsumowanie
Spis treści
Dlaczego warto budować swoją markę opartą na autentyczności?
Żeby Twój przekaz był prawdziwy i oczywisty, to powinien opierać się na autentyczności. To właśnie ona może sprawić, że całość komunikatu jest jasna i zrozumiała dla każdego użytkownika. A oprócz tego, co jeszcze może dawać autentyczność? Spójrz poniżej.
Autentyczność odróżnia Ciebie i Twoje usługi od innych
Budowanie marki osobistej na podstawie autentyczności pozwala Ci na wyróżnienie się spośród innych firm. A żeby tak się właśnie stało, powinieneś być sobą. Dzięki swojej prawdziwości możesz zyskać wiele więcej niż jakakolwiek inna firma tłamsząca w sobie fałszywość. Powinieneś pokazać siebie jako Ty, a nie jako ktoś inny. Wyrażając siebie, stajesz się niepowtarzalny i właśnie dzięki temu pokazujesz swoją wyjątkowość. Bo nie ma na świecie drugiej takiej samej osoby jak Ty. I nie ma także takich osób, które by robiły to tak samo jak Ty. Dlatego zawsze bądź sobą i wyrażaj swoją autentyczność.
Autentyczność pozwala Ci na bycie sobą
To co piszesz na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy nawet w e-mailach do klientów jest istotnie ważne. Każdy komunikat powinien łączyć przekaz z Twoją osobą, bo tylko wtedy pozwoli to na wyrażenie Ciebie w całości. W ten sposób akceptujesz nie tylko siebie, ale również innych ludzi wokół. Twoi odbiorcy czują, że sam wiesz czego chcesz i mogą być spokojni, że nie podszywasz się pod kogoś. A bycie sobą jest o wiele przyjemniejsze niż bycie udawaną postacią. Ludzie wolą autentyczność, więc jeżeli nie chcesz ich zrazić do siebie to zachowaj w sobie tą prawdziwość.
Autentyczność umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców
Ukazywanie siebie w swoich tekstach na stronie internetowej lub gdziekolwiek indziej pozwala dotrzeć Ci do osób, którymi się interesujesz, a także do tych osób, które się Tobą interesują. Pamiętaj, że autentycznością w budowaniu swojej marki nie dotrzesz do wszystkich odbiorców. I jest to słuszna decyzja. Bo nigdy nie zadowolisz wszystkich. Tak właściwie, to założenie, że zadowoli się wszystkich jest błędne. Taka próba od razu skazana jest na porażkę. Twój przekaz w takiej sytuacji stałby się niewyrazisty i wyzbyty jakiekolwiek siły przyciągania do siebie klientów. Dlatego bądź autentyczny i docieraj do swojej grupy docelowej, która z pewnością stanie się potencjalnymi odbiorcami.
Autentyczność zbliża Cię do klientów
Twoja autentyczność może zbliżyć Cię do klientów, a to dlatego, że po pokazaniu siebie, zyskujesz ich zaufanie. W ten sposób wiedzą oni, że po drugiej stronie maski jest osoba pewna siebie i taka, o której już coś wiedzą i nie jest to anonimowy przedsiębiorca. Ma to oczywiście wpływ na pozytywne relacje jakie mogą zajść między klientem, a firmą. Dzięki przeczytaniu Twoich opisów ze strony www wiedzą oni już czym się zajmujesz i w jakiej sytuacji możesz im pomóc. W ten sposób nawiązuje się nić porozumienia między Wami, co w efekcie sprawia, że zyskujesz nowego, potencjalnego klienta.
Autentyczność zwiększa Twoją siłę oddziaływania
Pokazywanie siebie pozwala na przyciągnięcie do siebie pewnej grupy ludzi. A jeżeli praca sprawia Ci samą przyjemność to daje Ci satysfakcję z tego co robisz. Wywołuje to same pozytywne emocje, które są wyraźnie odczuwalne. A przez to zyskuje się więcej klientów. Jeśli pokażesz innym swoją prawdziwość i to co kochasz robić, może dać Ci to poczucie wolności i nieprzymusowego ukrywania swojej tożsamości pod innym imieniem i nazwiskiem. Bycie sobą i podążanie własną ścieżką daje ogromną moc. A Twoja moc oddziałuje również na innych. Sprawia to, że coś co znajdowało się w Twoich marzeniach może być teraz w zasięgu ręki.
Podsumowanie
Mam nadzieję, że dzięki powyższym informacjom, zbudowanie Twojego wizerunku na autentycznym przekazie nie będzie stanowiło już większego problemu. Pamiętaj, że autentyczność w ukazaniu siebie może sprawić, że Twoja strona internetowa, Twój blog, czy też Twoja firma przybierze nowego znaczenia. W ten sposób uświadamiasz również swoim klientom, że Twoja praca łączy się z Twoją osobowością.
TAGI:Zostaw komentarz do artykułu: Jak budowanie wizerunku na autentycznym przekazie, może pomóc Twojej firmie?
1 Komentarz
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dziwi mnie jeszcze ze trzeba ludziom przypominać co to jest autentyczność. Moim zdaniem jest to strasznie słabe jak bardzo popsuły ludzi socjal media. Wszystko musi być iluzją lub złudzeniem. Ludzie często uciekają od autentyczności bo się wydaje taka nie atrakcyjna? Taka zwykła? tu proszę jednak autentyczność przyciąga