Jak budowanie wizerunku na autentycznym przekazie, może pomóc Twojej firmie?

, , Czas czytania: 4:45 min.

autentyczny przekaz

Budowanie autentyczności w przekazie pozwala na ukazanie kim tak naprawdę jesteś, a także czym się zajmujesz. Takie spostrzeżenie pozwoli Ci na poczucie swojej wyjątkowości wobec innych firm na rynku. Jeśli jesteś świadomy tego kim jesteś i jaki masz cel to wszystko idzie w dobrym kierunku i zaczyna nabierać sensu, bo w ten właśnie sposób przyciągasz do siebie nowych klientów. Jak widzisz, wszystko to dzieje się za sprawą autentyczności. Co ona jeszcze wnosi do Twojej firmy i dlaczego warto budować swoją markę opartą właśnie na niej? Zajrzyj do artykułu i przekonaj się sam.

Spis treści:

  • Dlaczego warto budować swoją markę opartą na autentyczności?
  • Autentyczność odróżnia Ciebie i Twoje usługi od innych
  • Autentyczność pozwala Ci na bycie sobą
  • Autentyczność umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców
  • Autentyczność zbliża Cię do klientów
  • Autentyczność zwiększa Twoją siłę oddziaływania
  • Podsumowanie

Dlaczego warto budować swoją markę opartą na autentyczności?

Żeby Twój przekaz był prawdziwy i oczywisty, to powinien opierać się na autentyczności. To właśnie ona może sprawić, że całość komunikatu jest jasna i zrozumiała dla każdego użytkownika. A oprócz tego, co jeszcze może dawać autentyczność? Spójrz poniżej.

Autentyczność odróżnia Ciebie i Twoje usługi od innych

Budowanie marki osobistej na podstawie autentyczności pozwala Ci na wyróżnienie się spośród innych firm. A żeby tak się właśnie stało, powinieneś być sobą. Dzięki swojej prawdziwości możesz zyskać wiele więcej niż jakakolwiek inna firma tłamsząca w sobie fałszywość. Powinieneś pokazać siebie jako Ty, a nie jako ktoś inny. Wyrażając siebie, stajesz się niepowtarzalny i właśnie dzięki temu pokazujesz swoją wyjątkowość. Bo nie ma na świecie drugiej takiej samej osoby jak Ty. I nie ma także takich osób, które by robiły to tak samo jak Ty. Dlatego zawsze bądź sobą i wyrażaj swoją autentyczność.

Autentyczność pozwala Ci na bycie sobą

To co piszesz na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy nawet w e-mailach do klientów jest istotnie ważne. Każdy komunikat powinien łączyć przekaz z Twoją osobą, bo tylko wtedy pozwoli to na wyrażenie Ciebie w całości. W ten sposób akceptujesz nie tylko siebie, ale również innych ludzi wokół. Twoi odbiorcy czują, że sam wiesz czego chcesz i mogą być spokojni, że nie podszywasz się pod kogoś. A bycie sobą jest o wiele przyjemniejsze niż bycie udawaną postacią. Ludzie wolą autentyczność, więc jeżeli nie chcesz ich zrazić do siebie to zachowaj w sobie tą prawdziwość.

Autentyczność umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców

Ukazywanie siebie w swoich tekstach na stronie internetowej lub gdziekolwiek indziej pozwala dotrzeć Ci do osób, którymi się interesujesz, a także do tych osób, które się Tobą interesują. Pamiętaj, że autentycznością w budowaniu swojej marki nie dotrzesz do wszystkich odbiorców. I jest to słuszna decyzja. Bo nigdy nie zadowolisz wszystkich. Tak właściwie, to założenie, że zadowoli się wszystkich jest błędne. Taka próba od razu skazana jest na porażkę. Twój przekaz w takiej sytuacji stałby się niewyrazisty i wyzbyty jakiekolwiek siły przyciągania do siebie klientów. Dlatego bądź autentyczny i docieraj do swojej grupy docelowej, która z pewnością stanie się potencjalnymi odbiorcami.

Autentyczność zbliża Cię do klientów

Twoja autentyczność może zbliżyć Cię do klientów, a to dlatego, że po pokazaniu siebie, zyskujesz ich zaufanie. W ten sposób wiedzą oni, że po drugiej stronie maski jest osoba pewna siebie i taka, o której już coś wiedzą i nie jest to anonimowy przedsiębiorca. Ma to oczywiście wpływ na pozytywne relacje jakie mogą zajść między klientem, a firmą. Dzięki przeczytaniu Twoich opisów ze strony www wiedzą oni już czym się zajmujesz i w jakiej sytuacji możesz im pomóc. W ten sposób nawiązuje się nić porozumienia między Wami, co w efekcie sprawia, że zyskujesz nowego, potencjalnego klienta.

Autentyczność zwiększa Twoją siłę oddziaływania

Pokazywanie siebie pozwala na przyciągnięcie do siebie pewnej grupy ludzi. A jeżeli praca sprawia Ci samą przyjemność to daje Ci satysfakcję z tego co robisz. Wywołuje to same pozytywne emocje, które są wyraźnie odczuwalne. A przez to zyskuje się więcej klientów. Jeśli pokażesz innym swoją prawdziwość i to co kochasz robić, może dać Ci to poczucie wolności i nieprzymusowego ukrywania swojej tożsamości pod innym imieniem i nazwiskiem. Bycie sobą i podążanie własną ścieżką daje ogromną moc. A Twoja moc oddziałuje również na innych. Sprawia to, że coś co znajdowało się w Twoich marzeniach może być teraz w zasięgu ręki.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że dzięki powyższym informacjom, zbudowanie Twojego wizerunku na autentycznym przekazie nie będzie stanowiło już większego problemu. Pamiętaj, że autentyczność w ukazaniu siebie może sprawić, że Twoja strona internetowa, Twój blog, czy też Twoja firma przybierze nowego znaczenia. W ten sposób uświadamiasz również swoim klientom, że Twoja praca łączy się z Twoją osobowością.

TAGI:

Zostaw komentarz do artykułu: Jak budowanie wizerunku na autentycznym przekazie, może pomóc Twojej firmie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blog Kategorie

candyweb

Dziewczyna, która zmierzy się z każdym wyzwaniem. Zajmuje się pisaniem wciągających tekstów i organizacją content marketingu. Pasjonatka książek. Interesuje się rysowaniem, a także uwielbia zwierzęta.

Ostatnie artykuły

Zainteresowała Cię oferta?

Masz pytania?

Kliknij po bezpłatną wycenę

Bezpłatna wycena