Jak zdobyć Google Partner i czy warto posiadać ten status?

, , Czas czytania: 4:00 min.

Google Partner

Google Partner to program przeznaczony dla wszystkich firm i agencji reklamowych, które prowadzą konta Google Ads. Jednak żeby zdobyć ten status, to trzeba wykonać najpierw kilka czynności. Co więc trzeba zrobić, aby uzyskać status Google Partner i czy w ogóle warto go posiadać? Spójrz niżej i dowiedzieć się więcej informacji.

Spis treści:

Jak zdobyć status Google Partner?

Jak już wcześniej wspomniałam, Google Partner to program nie tylko dla agencji reklamowych, ale również dla firm, które zarządzają kontem w Google Ads. Natomiast głównym pytaniem i niezwykle ważnym jest to, w jaki sposób można zdobyć status Google Partner? Otóż kiedy Twoja firma bądź agencja reklamowa dołączy do programu Google Partners, to może uzyskać status Google Partner. Jednak przedtem musi spełnić 3 wymagania Google, do których należą:

  • wyniki reklamowe firmy – w tym przypadku Twoja firma musi spełnić kilka wymogów, które dotyczą skuteczności działania. A więc powinno przedstawić się tutaj informacje o tym ile pieniędzy zyskuje się z reklamy oraz jakie ma się kompetencje w zdobywaniu nowych klientów;
  • wydatki poniesione przez firmę – natomiast jeśli chodzi o tą czynność, to aby firma mogła zdobyć status GooglePartner, to w okresie 90 dni trzeba wydać minimum 10 000 USD na reklamę we wszystkich zarządzanych przez Ciebie kontach.
  • certyfikat – żeby uzyskać status Google Partner, to wymagane jest, aby choć jedna osoba z firmy posiadała certyfikat Google Ads i miała dostęp do konta menadżera Google Ads.

Należy jednak mieć na uwadze, to że do końca czerwca 2020 roku wymagania, które trzeba będzie spełnić do zdobycia statusu Google Partner nieco się zmienią. Więcej informacji na ten temat pod tym linkiem https://support.google.com/google-ads/answer/9702452?hl=pl&visit_id=637218197770366966-2367852720&rd=1 .

Czy warto posiadać status Google Partner?

Google Partner czy warto? Posiadając status Google Partner, możesz liczyć na kilka korzyści. Po pierwsze, posiadanie statusu Google Partner potwierdza, że agencja lub firma zasługuje na miano tej jednej z najlepszych, gdyż swoim działaniem nie raz wykazała się wielkimi zdolnościami w zdobywaniu potencjalnych klientów i dużą wiedzą z zakresu Google Ads. Po drugie, te firmy i agencje, które zdobyły status Google Partner mogą korzystać również z dostępnych specjalizacji. A trzeba zaznaczyć, że ich posiadanie informuje użytkowników o tym, że dana firma posiada ogromną wiedzę na temat wykonywanej usługi z zakresu Google Ads. W ten sposób łatwiej takim firmom jest wyróżnić się na rynku, a co za tym idzie zdobyć więcej nowych zleceń. Po trzecie, status Google Partner umożliwia agencjom i firmom dostęp do wielu szkoleń czy też wydarzeń. Ponadto firmy, które posiadają taki status mogą liczyć na oferty promocyjne Google Ads i wszelką pomoc ze strony Google.

Google Partner – podsumowanie informacji

Tak na sam koniec trzeba stwierdzić, ze posiadanie statusu Google Partner to wyróżnienie, które wpływa na renomę agencji lub firmy. Jest to status, który przyznaje się najlepszym firmom zajmujących się działaniami marketingowymi. Dlatego jeśli Ty również chcesz znaleźć się w gronie tych najlepszych firm/agencji, to dąż do tego, aby zdobyć status Google Partner. Wówczas zyskasz nie tylko większą ilość nowych klientów, ale również wiele innych korzyści, które oferuje Google. TAGI:

Zostaw komentarz do artykułu: Jak zdobyć Google Partner i czy warto posiadać ten status?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

candyweb

Dziewczyna, która zmierzy się z każdym wyzwaniem. Zajmuje się pisaniem wciągających tekstów i organizacją content marketingu. Pasjonatka książek. Interesuje się rysowaniem, a także uwielbia zwierzęta.

Ostatnie artykuły

Zainteresowała Cię oferta?

Kompleksowa oferta

Kliknij po bezpłatną wycenę

Wyceń projekt